Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 07 a4 b7 med bi-xenon orginalt. I det siste har lyset på førersiden begynt og blinke, slår seg av 2 sekunder og tenner igjen og noen ganger er det bare av ett halvt sekund så tenner det igjen, merker det på både fullt og Dim. Kan det være ballast eller pæra?

Og noen som vet betegnelsen på denne pæren så det går an og finne en erstatningspære ? :)

På forhånd takk for svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette er pæra som begynner bli dårlig, ville startet der.I overkant På frontlys glasset står pærebetegnelsen vel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spenningsfall til ballasten kan også gi sånne symptomer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spenningsfall til ballasten kan også gi sånne symptomer

hmm, ja så det at jeg har ds1 heter vel pæra og ballasten sitter på pæra, så bestillte to nye så prøver vi og ser :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm, ja så det at jeg har ds1 heter vel pæra og ballasten sitter på pæra, så bestillte to nye så prøver vi og ser :)

D1S ja. Legg ut resultat etter bytte ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

D1S ja. Legg ut resultat etter bytte ;)

hehe ja skal jeg gjøre, bestilte 6000k :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem med mine bi-xenon pærer nå. Di blinket innimellom,og nå har jeg byttet begge 2. Alt er ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde samme problem med mine bi-xenon pærer nå. Di blinket innimellom,og nå har jeg byttet begge 2. Alt er ok.

jess det var det jeg fryktet, bestilte nye for over en uke siden som jeg venter på :) så da burde det bli på stell :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.