LEDs som kan erstatte vanlige pærer

Anbefalte innlegg

Begynner å bli litt lei veldig blast lys, selv om det hjalp å gå over kontaktpunkter og loddinger. I tillegg så er det også ikke så gøy når lampene som er feks i speedometeret faller ut pga. dårlig kontakt, så skulle gjerne ha lodda disse.

Men da hadde det vært greit med LEDs. Problemet med LEDs som erstattning til de vanlige lampene i feks speedometeret er jo at de er så fokuserte, mens vanlige lamper lyser til "alle kanter" og dermed gir mer jevnt lys enn LEDs som gjerne gir "spotbelysning".

Så derfor er spørsmålet, er det noen som vet om LEDs som er bra og kan brukes til erstattning for slikt interiørlys?

Dvs. at de lyser kraftig nok (ønsker ikke å bli sveiseblind selv om jeg vil ha litt bedre lys :P ) og har, så langt det er mulig, samme utlysningsvinkel som vanlige lamper.

Evt. andre forslag mottas gjerne :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet til led pærer i instrumentpanelet på B5en min. Det ble litt konsentrert lys, men når jeg mattet selve pærene ble lyset mere spredt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg byttet til led pærer i instrumentpanelet på B5en min. Det ble litt konsentrert lys, men når jeg mattet selve pærene ble lyset mere spredt.

Brukte du bare vanlig sandpapir da eller?

Har du bilder av hvordan det ble?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.