#1 Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) God kveld folkens Tirsdag 01.11.11 kl 1900 braker det løs igjen Det er klart for årets første november treff: rock : Vi prøver å få til litt kaffe, brus og vafler, dette kommer til å koste noen kroner, så husk små penger Dette går til klubbkassen, som vi alle vil nytte godt av ved en senere anledning Vell møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2011 Må nesten rydde kalenderen:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 Skal sjå om ikkje Toyotaen kjem og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2011 Jeg tar mest sannsynlig turen hvis jeg er ferdig på jobb i tide 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 Stiller med småpenger eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2011 Stiller Kansje med fruens Polo ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 30, 2011 Eg når ikkje de!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 30, 2011 Ill be there 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 30, 2011 Gleder meg allerede! :-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg kommer nok innom denne gangen, for å kjøpe vafler og kaffe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg kommer nok innom denne gangen, for å kjøpe vafler og kaffe! Tar du med listene da Ronny? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 31, 2011 Tar du med listene da Ronny? :-) Yes;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 31, 2011 Minner på at det blir salg av vafler,brus og kaffe.. Priser: Brus : 15,- Vafler m/tilbehør : 10,- Kaffe : 5,- pr.kopp husk kjøpeplikt,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 31, 2011 Frivillig kjøpeplikt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 31, 2011 Skal sjå om ikkje Toyotaen kjem og Kan eg ve passasjer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 31, 2011 Mmm...vaffel Dessverre får jeg ikke anledning! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 31, 2011 (tror) eg e klar i morgen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 31, 2011 Husk småpenger da folkens. Ellers blir det vaffel og kaffe 50,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 31, 2011 Husk småpenger da folkens. Ellers blir det vaffel og kaffe 50,- pøhh enkelt 6 kaffe og 2 vafler :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 31, 2011 Eg satser på og haike til mitt første treff!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 31, 2011 jeg satser og å komme på mitt første treff vist jeg får tid etter jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 31, 2011 Kan eg ve passasjer? Eg må nok til Stavanger på jobb, so vert ikkje noko treff og vaffler på meg ...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 31, 2011 Eg må nok til Stavanger på jobb, so vert ikkje noko treff og vaffler på meg ...... That SUCKS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 31, 2011 Tar med Vagcom om noen trenger det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) Tar turen innom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...