#26 Skrevet November 1, 2011 Tar turen innom Han kollegaen min som har tvilligbroren til GTI'en din, kommer gjerne innom en tur. Du nevnte i tråden din at det hadde vært kult med bilder av tvillingene, og det syntes kollegaen min også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 1, 2011 Han kollegaen min som har tvilligbroren til GTI'en din, kommer gjerne innom en tur. Du nevnte i tråden din at det hadde vært kult med bilder av tvillingene, og det syntes kollegaen min også Høres bra ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 1, 2011 Jeg kommer visst allikevel:D Og tar med kamera:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 1, 2011 Kommer kanskje innnom en liten tur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 1, 2011 rekker ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 1, 2011 Ser ut til at jeg må jobbe overtid... mulig jeg rekker en bitteliten tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 1, 2011 Sinnsykt bra oppmøte i dag folkens. Blir garantert vafler neste gang og,hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet November 1, 2011 Du hadde SÅ kort vei hem du altså Ja, vaflene var knall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet November 1, 2011 Flott d....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet November 1, 2011 (endret) Meget bra treff, med mange folk D: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet November 1, 2011 Ja takker for ett fantastisk bra oppmøte var jo fullt jo.. Hehe. Tror dt var vaflene til Thomas som gjorde susen ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet November 1, 2011 Gode vaffler ja. Hyggelig og treffe litt nye folk, så får bare håpe det blir med bil neste gang!. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet November 1, 2011 Tok litt bilder, her kommer de første:) Resten kommer i morgen, satser jeg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet November 2, 2011 Så mye folk som dette er det jo knapt om sommeren. Er jo helt supert. Prøver å få tatt meg en tur neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 2, 2011 Detta såg jo rettelig trivelig ut Klar te neste gong ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 2, 2011 Runde to: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 2, 2011 Siste runde: De som vil bruke noen bilder til hva det måtte være, slå dere løs:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 2, 2011 Flotte bilder Lance 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 2, 2011 Thank you thank you:D Rett navn og greier jo! Forresten hadde det vært fint hvis du lakkerer bilen din i en litt lysere farge...litt vanskelig å få frem formene når det er så mørkt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 3, 2011 Thank you thank you:DRett navn og greier jo! Forresten hadde det vært fint hvis du lakkerer bilen din i en litt lysere farge...litt vanskelig å få frem formene når det er så mørkt... Flotte bilder Lakkfarge forslag: Candy rosa med lilla flakes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 3, 2011 Passer bedre til en sånn dærre S6 det, B7 skal ikke ha sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 3, 2011 Flotte bilder Lakkfarge forslag: Candy rosa med lilla flakes Slenge på eit par Hello Kitty merker og? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet November 3, 2011 Slenge på eit par Hello Kitty merker og? Det passer i allefall på røde B7'er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet November 3, 2011 Hahaha:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...