Transporter, bulk rund skilt

Anbefalte innlegg

hei, har en 2010mod transporter som arbeidsbil. Oppdaget tidlig at med lista over skiltet, så er det en bulk på hver side. Bulkene var små i begynnelsen men har blitt større og større. Virker som et svakt punkt i døra at det gir seg der når man lukker døra eller noe. Synes dette var rart, og begynnte å se etter på andre transportere langs veien, og det viser seg at samtlige jeg har sett har samme fenomenet. Tok dette opp med møller. De hadde ikke hørt om dette før, men de skulle ta dette videre.

Så lurte jeg på om det var andre her inne som har vært borti dette?? Er jo ikke akkurat få transportere jeg har sett med signinger rundt skiltet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei 3 T5 eg har hatt har fått samme "bulkene" på sidene av lista

1 05 mod 1 07mod og 1 2010mod

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere legger kraft på vw emblemet å ikke bruker handtaket når dere lukker igjen luka, så blir det bulk.

Blir vel det samme på alle panser som lukkes med trykk makt, det blir bulk ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis dere legger kraft på vw emblemet å ikke bruker handtaket når dere lukker igjen luka, så blir det bulk.

Blir vel det samme på alle panser som lukkes med trykk makt, det blir bulk ;)

 

Er jo ikkje snakk om VW emblemet. Er snakk om lista som skiltlysa står i rett over skilte.

Men du var kansje ikkje lest ka som sto :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har selv sett sikkert 20 T5 med dette problemet og konklusjonen er en mulig produksjonsfeil da det ikke er noen avstivere rundt akkurat disse feltene på sidene av lista,har veldig lett får å forekomme vis man lukker luka en anelse hardt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan komme med bilder i morgen. jeg er veldig nøyen når jeg lukker døra, at jeg tar helt nederst, og ikke smeller den igjen.

men er jo flere enn meg som har vært å hentet ting i den så. En annen på jobb snakket med Møller, de sa det var et kjent problem, og at dette var en svakhet fra produsenten. Døren var svak rundt skiltet og emblemet. Dette burde vel vært garantisak ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo ikkje snakk om VW emblemet. Er snakk om lista som skiltlysa står i rett over skilte.

Men du var kansje ikkje lest ka som sto :)

 

Kjøpte meg en 08 4motion i går, og der er det samme bulker, og det kommer av som eier selv sa, han lukket luka ved å trykke på vw emblemet!! : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.