#1 Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) Finner fa** ikke produksjonsdatoen på Nokian Hakka 7 dekkene mine... Fant en plass det sto "dot yl6k" enn nå hva det betyr.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 30, 2011 Finner fa** ikke produksjonsdatoen på Nokian Hakka 7 dekkene mine...Fant en plass det sto "dot yl6k" enn nå hva det betyr.. sett på begge sidene av dekket? har sett dekk som det står bare på ene siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 30, 2011 Jepp har gjort det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 30, 2011 står på den andre siden av der du har sett nå. 4 siffer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 30, 2011 endelig fant jeg det.. 4011... fra nordendekk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 30, 2011 nokian dekka er merka likt som alle andre dekk men har produksjons dato kun på ene sia av dekket, se på vedlagt bilde tallene inne i den røde sirklen er dato merkinga på dekket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 31, 2011 De fleste dekk jeg har sett står det bare på ene siden, uansett om det er billige kina-dekk eller premium som Nokian eller Conti 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...