#1 Skrevet Oktober 30, 2011 Har til overs eit kvit rustfritt panser til salgs. Ser ingen bulker. Har stått på ein 80 type 81. Finner du bulk i det skal du få det. Skal kjøre frå odda - E 134 - Oslo - Gardemoen neste helg(kanskje torsdag) tar det med til østlandet uansett. Har svigers på østlandet. Pris 700 kr? mvh Jarle:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2011 Det skal vel passe 80/90/coupe. Type 81/85 Skal østover etter nyttår. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2011 Helt strøkent altså? Hvor står panseret nå i dag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2011 Hadde det bare vært nærmere! trenger sårt et nytt panser på min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2011 Jeg tar det gjerne. Har du mulighet for å få levert det på et verksted ved Stange (Vallset) i Hedmark.? Det ligger ca 10 min fra E6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 19, 2012 Er dette solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 14, 2012 Panseret er nok solgt. Tråden kan slettes mvh Jarle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...