#1 Skrevet Oktober 30, 2011 (endret) selger nå golfen som delebil eller prosjekt siden det har blitt endel rust i karrosseriet og jeg ikke kan sveise selv så blir det for dyrt og fikse for meg... av utstyr kan nevnes: gti interiør med blå gti logo i ryggen-flyttet inn i nye bilen helle 4 golf lykter sitter justerbart senk fra p&r på den speedo med plasmaskiver med blå bakgrunsbelysning vr6 leppe-solgt pluss masse anna, bilen selges i deler bare og spørre! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 14, 2012 Hva skal du ha for det justerbare pluss vr6 leppa? Send meg PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2012 Pris på hovedlyktene og grillen? noen bedre bilder av felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 14, 2012 Hva skal du evt ha for bilen komplett, sånn den står med felger og alt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 17, 2012 Hva skulle du hatt for frontfanger med leppa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 6, 2012 har du inntriøret ennå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 6, 2012 Så det var lenge siden han hadde vært aktiv her å så.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2012 er i militæret så har ikke fått vært inne på ei stund. men sender pm til hele gjengen nu! må bare beklage 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 7, 2012 Pris for tåkelys og blinklys ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...