#1 Skrevet Oktober 31, 2011 jeg driver å vurderer å kjøpe en dobbeldin ramme som det følger med klima panel på og lurte på om noen viste om koblingene på gamle klimaen passer rett over?bilen jeg har er en 96 mod og den jeg kan få kjøpt fra er fra 2001 mod men ser at klimaen kun ser optisk anderledes ut. noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2011 jeg har googlet en del innen for emnet og ser at kontaktene ser nogenlunde like ut men på min er bakrutevarmeret en egen knapp som er integrert i den nye klimadelen og på hele dobbeldin kabinettet sitter det en anderledes varselblink knapp og rele men har funnet ut av der kan man faktisk bare snu den gamle rele vannrett og montere den nye knappen på det gamle releet: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2011 offtopic: (si ifra hvis jeg skal fjerne) jeg synes du skal lage en tråd om bilen din. rart at noen lar en a8 stå så lenge uten bruk. Jeg er nysgjerrig på åssen den ser ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 31, 2011 (endret) offtopic: (si ifra hvis jeg skal fjerne) jeg synes du skal lage en tråd om bilen din. rart at noen lar en a8 stå så lenge uten bruk. Jeg er nysgjerrig på åssen den ser ut da hadde folk halshogd meg hadde de sett hva jeg kommer til å gjøre med den hehe...stikkord:carbon,vinkelsliper,airbags,22" hehe ser utrolig bra ut utenom under..alle pynteting som skal være sort blank på den er fortsatt som nytt.men alt under av bærearmer og sånt har litt brunfarge på seg kan man si..men den har rullet 35 mil de siste årene..til verksted før hver eu kontroll hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 31, 2011 jaja, men det er morro å se forde send en pm til Thomas ludvigsen her på forumet du så kanskje han kan hjelpe deg med. han har vel drevet litt med detta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 31, 2011 regner med at de som har peiling har sett tråden og hadde de hatt peiling hadde de sikkert svart;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2011 Ingen av koblingene i den nye ramma passer med det du har i dag. Så her må du fram med koblingsskjema og nye plugger som du kobler opp. Blir en del ledningsarbeid, men det blir betydelig bedre å se på Mener jeg har en dobbeldin ramme fra pre facelift liggende om du eventuelt trenger dette. (må i så fall dobbeltsjekke i rotbua der halve A8en ligger) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2011 Ingen av koblingene i den nye ramma passer med det du har i dag. Så her må du fram med koblingsskjema og nye plugger som du kobler opp.Blir en del ledningsarbeid, men det blir betydelig bedre å se på Mener jeg har en dobbeldin ramme fra pre facelift liggende om du eventuelt trenger dette. (må i så fall dobbeltsjekke i rotbua der halve A8en ligger) jeg har ikke varmeseter,esp eller noe fancy på den ramma som sitter der i dag.jeg har funnet ut at jeg kan bruke varselblinkeren jeg har men bytte bare selve knappen.er kun tåkelys og bakrutevarmer som trenger nye knapper tror jeg..ellers må jeg kanskje montere bryter på klimapumpa tror jeg. vil helst ha facelift,ellers så lager jeg meg en helt ny ramme/deksel og flytter org klimaen litt ned og monterer noen mer moderne brytere til det andre..skal uansett støpe mengder med carbondeler inni bilen så 10 timer fra eller til er ikke stort haha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 2, 2011 Eneste persone jeg kommer på er som sagt over her Thomas ludvigsen. Han har gjennomført dette tidligere. Jeg har gjort samme prosessen, men jeg byttet ut ledningsnettet i samme slengen, så jeg unngikk å modifisere, og fikk i samme slengen med esp Som er meget kjekt når man har for mye motorkraft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 2, 2011 Eneste persone jeg kommer på er som sagt over her Thomas ludvigsen.Han har gjennomført dette tidligere. Jeg har gjort samme prosessen, men jeg byttet ut ledningsnettet i samme slengen, så jeg unngikk å modifisere, og fikk i samme slengen med esp Som er meget kjekt når man har for mye motorkraft motorkraft?hahaha..det er det ikke her ass...har snakket litt med han og byttet litt ideer så får jeg se hva jeg gjør..blir nok heller til at jeg bygger noe nytt selv i stedet tror jeg da jeg er rimelig borte når det kommer til elektronikk:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...