#1 Skrevet Oktober 31, 2011 Jeg vurderer å kjøpe en 2007-modell Audi A6 Allroad 3,0 TDI og lurer på om det er noe spesielt jeg bør se etter på en slik bil? Ser det ligger noen aktuelle på finn.no, men har også vurdert bruktimport fra Tyskland. Tar imot innvendinger/tips fra folk med erfaring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 31, 2011 rust bak listverk på dører trur jeg disse har vært plaget med ? ellers er det vel stort sett det samme som alle audi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 31, 2011 Du finner tråder om dette hvis du søker litt på forumet. Det som nevnes med rust bak lister på dører, stemmer. Det er en aksjon som går på at de bytter ut listene og utbedrer bak + mest sannsynlig lakkerer dørene. I tillegg blir innstigningslistene byttet, da måten disse er festet på kan forårsake rust. Utover dette blir det utbedret noe bak baklyktene, ettersom de kan gnage på metallet og forårsake rust. På min ble alt dette utbedret i tillegg til nytt belegg på kanaler. Alle dører og bakluke ble lakkert. Det med kanalene er nok ikke noe tema på allroad, for der er det vel plast. Ellers kan jeg generelt si etter min research før kjøp at bilene er av meget god kvalitet, med lite feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 1, 2011 Noen som har peiling på hva disse knappene er for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 1, 2011 Noen som har peiling på hva disse knappene er for? det er til alarmen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 1, 2011 Takker for svar ... Har flere spørsmål om brytere på Allroad... - Hva er bryteren ved volumkontrollen til på rattet? (venstre bilde) - Hva er de forskjellige bryterene rundt skjermen for? (høyre bilde) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 1, 2011 bilde t.v. voice control bilde t.h. check, justering av lysstyrke og nullstilling av tripp teller, åpning av hanskerom og den siste oppe til høyre vet jeg faktisk ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 1, 2011 Den siste oppe til høyre er av og på for skjermen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...