#1 Skrevet Oktober 31, 2011 Hei Jeg hørte fra noen at det går og sette på kontrollpanel på denne, så den kunne funke mer som en "webasto" med styring av varmen i bilen. Få den til å starte med fjerkontroll,sms eller timer. Noen som vet noe om dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2011 Ossen varmer er det som sitter i passaten ? Er det webasto eller eberspächer? Ettersom jeg har forstått så trenger man kun ett ledlingsnett/styreenhet for å få ur på webasto, siden disse har sirkulasjonspumpe på vannet.. Dette fås på ebay helt ned i 1400kr Mens ebers trenger litt mere modds tror jeg.. Har bare lest litt på forum/nett for vurderer å sette dette på transporteren, så dette er ikke noe fakta Men dette er det vel sikkert endel inne her som har gjort, som kan gi oss litt mere info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2011 tror det kan være noe slikt jeg skal ha: VW Webasto Standheizung Telestart Fernbedienung T91R 7N0963513 T91 T-91 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 23, 2011 godt mulig det der funker har du Webasto så er det ofte ett klistremerke på førerdøra, ved dørlåsen.. Må finne ut hvem modell det er, og om den har sirkulasjonspumpe på vannet, Må ha det for å starte webasto uten att motor går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 23, 2011 Du trenger et ledningsnett, ur eller evnt fjernkontroll, de har kommet med en ny fjernkontroll nå hvor man også har innebygd ur, så trenger du en dongel som åpner opp brenner slik at man får kodet den om til parkeringsvarmer som må gjøres med spesial utstyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...