#1 Skrevet April 3, 2005 Er det noen her som kan sveise aluminium/ kjenner noen som kan? Jeg skulle hatt laget en bensintank, spylevæsketank og bremsevæskebeholder strøkent sveiset, i polert alu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 4, 2005 Er det noen her som kan sveise aluminium/ kjenner noen som kan? Jeg skulle hatt laget en bensintank, spylevæsketank og bremsevæskebeholder strøkent sveiset, i polert alu... Prøv Brødrene Ralle, på raset i skien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 3, 2007 Finnes det et tlfnr til disse brødrene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 3, 2007 er det bare noe småtteri kan du alttids sende pm til meg og;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 3, 2007 Antar at dette er småtteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...