Anbefalte innlegg

Audi 90 quattro prosjekt selges pga. flytting. Montert i S6\AAN 2.2 turbo motor med 6 Trinns 01E girkasse.

 

Det er bytt til RS2 turbo, RS2 eksosmanifold, dyser, RS2 WG-fjær og ny downpipe med ny lambda. Jobben med motorbytte, montering av motordeler og ledningsnett fra S6, samt programmering av hjerne er gjort hos Norsk Bildelsenter og registerreim er bytta for ca. 15.000km siden.

 

Eg har kjøpt RS2 drivakslingar og forkorta mellomaksling som går i lag med 01E kassa, 3" eksosanlegg med Simons potte, AAN Motronic hjerne m/innloddet org 300kb map og 370-400 hk chip som er programmert til mitt oppsett, dyr blow off ventil +++ som kan vera greit og bruka på dette prosjektet.

 

Dette kan enten selgast med bilen for ein høgare sum, eller laust om nokon er interessert i desse delene til andre prosjekt.

 

Det føl også med ein del dekk og felgar. Fleire av dekka er heilt nye.

 

Dette er som sagt eit prosjekt, så interiør og diverse komsmetisk er demontert for å kunna gjera ferdig jobben, så bilen er ikkje så fin og sjå til på noverande tidspunkt. Ledningsnettet er ikkje kobla fullstendig opp, så bil er ikkje køyrbar pr. dags dato. Må derfor hentast på hengar, og dette helst før snøen kjem då det gjer henting mykje lettare.

Oppkobling av ledningsnett bør gå greit for ein med litt kunnskapar\erfaring rundt dette.

 

Ynskjer bud, men kunne tenkt meg noko rundt 30.000,- for bil, og så noko ekstra om ein vil ha med andre deler.

 

Deler kan også seljast laust ved interesse, men helst med bil.

 

Skilt går sjølsagt ann å få på igjen om ein har litt kontaktar :)

 

Bilder:

 

5-1.jpg

 

4-1.jpg

 

9-1.jpg

 

6-1.jpg

 

7-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger inn ett tåpelig vurderingsbud om bilen min blir solgt for rene penger, 20 000...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bil med motor og girkasse til 27.500,- kan vurderes!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor står den?:)

 

Står parkert i Luster nær Sogndal :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å kjøpe berre bil uten motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, men då må eg ha ein del tid til å skru ut motor,gir og litt stasj som føl med.

Hva pris tenkte du eventuelt på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan være interessert i motor, el.nett, gir, mellomaksling, giroverføring og det som hører med om det skulle bli aktuelt å selge utenom!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt, men då må eg ha ein del tid til å skru ut motor,gir og litt stasj som føl med.

Hva pris tenkte du eventuelt på?

 

Nei asså, det er jo ikke noe prakt eksemplar og mangler jo interjør og div andre ting å det er jo uten motor og alt, så visst du får solgt motor noe som det ser ut som på innlegget over her så kan vi jo kanskje si 5000 for bil som den står når du har tatt ut motor og alt du skal ta ut ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

intressert i å selge rs2 turbo, manifold å wg fjær? evt pris ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager, ikke aktuelt. Bil kan også byttes i artig MC av ulik ccm. Helst sportssykkel av typen R6, GSX-R 600-750, ZX6R, CBR 600. Supermotard av ulikt merke med litt kubikk eller S2-S4-S6 med mellomlegg. Gi meg et pip om du har noe slengende av interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.