Anbefalte innlegg

Jammen frisk kjøring her:tilber:

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei så rått : eek : Ser ut som han kjører helt på grensen hele tiden. Blir nesten litt nervøs for at han skal dra ut noen ganger...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom over dette klippet som Prospeed linket til på Facebook.

 

 

Ser ut som denne bilen går meget bra! :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Måtte nettopp skifte underbukser................

 

Holy shit!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett hvilken effekt denne har? Ser også ut til å klare svingene overaskende bra og denne:tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi Quattro S1 Replica (460kW AWHP)

 

ifølge Facebook siden deres..

Hva det blir i hk får du regne ut selv :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fytti helvete i satans møkkafitte oppi kukost-elderado som den bilen går!!!!

 

Vil ha, skal ha!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har sett hvilken effekt denne har? Ser også ut til å klare svingene overaskende bra og denne:tilber:

Hei,

 

Lubo har en 2.2L, 752hk/7360 omdr, 636Nm/6880omdr, går til 9000 omdr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk bra den der, pluss at sjåføren var langt fra tam!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er kanskje en skam å si det, men jeg tror nok denne bilen er endel raskere (ikke bare motormessig) enn de originale S1 rallybilene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fytti helvete i satans møkkafitte oppi kukost-elderado som den bilen går!!!!

 

Vil ha, skal ha!!!

 

nordlenning??: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nordlenning??: smil :

 

Gudbrandsdøl:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes alltid slike filmer er best når sjåføren er like rå som bilen. :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jo ikke så framtung ut heller, slik som originalen:) gikk jo som et hællvette å!

 

Inspirasjon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er startklar med 1020kg, så det hjelper tydeligvis på med karboninnsug osv ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent teknisk spørsmål til guruene: Hvor stor er vektforskjellen på en s1 motor (alu/magnesium eller whatever de er laget av) og en vanlig 20vt støpejernsblokk som man må anta at denne bilen har?

De siste utgavene av s1 hadde vel nært opp mot 50/50 vektfordeling mener jeg å ha sett et sted.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt bygg :)

 

Er jo ofte til Bulgaria på ferie, så kanskje man skulle prøvd og rota seg en tur innom denne gjengen og sett litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rent teknisk spørsmål til guruene: Hvor stor er vektforskjellen på en s1 motor (alu/magnesium eller whatever de er laget av) og en vanlig 20vt støpejernsblokk som man må anta at denne bilen har?

De siste utgavene av s1 hadde vel nært opp mot 50/50 vektfordeling mener jeg å ha sett et sted.

Usikker på om jeg har noe referanse på vekten noe sted, husker det iallefall ikke.

Men det er viktig å huske at man nærmet seg 50/50 - mener jeg har en referanse på 52/48 en plass - og at dette kan skyldes fler enheter som ble flyttet fra en konvensjonell bil. Understellet generelt ble jo jobbet mye med av Walter til S1ene for å kunne hevde seg, se f.eks. bare på de senere bilenes oppgradering av toppinnfestningen på fjærbenene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble vist feil video. Rettet nå :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg kunne sett 3 timer sammenhengende, drømmemaskin!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.