#1 Skrevet November 1, 2011 (endret) Har noen seter som jeg vil ha vekk. Disse er forsatt til salgs da jeg ikke får noe mer svar fra kjøper på PM/kjøpstråd. Passasjerstolen er bra bortsett fra litt slapp sidestøtte på ene siden. Førersete er desverre litt mer slitt i sidestøtter. Men ikke veldig ille heller og sidepolstringene går vel an å bytte. Baksete er solgt. Selges for 1000,- ? Tlf 94896124 Passasjerstol: Førerstol: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2011 Disse skal vekk: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2011 Ingen som trenger slike seter da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2011 Kan du måle bredden på baksetet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2012 : vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 11, 2012 Disse er forsatt til salgs da jeg ikke får noe mer svar hos kjøper på PM/kjøpstråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...