#26 Skrevet November 3, 2011 ja dem skulle måle det på verkstedet i morgen.. men blir så irritert..bilen har stått der i snart to mnd.. å blir ikke prioritert i det hele tatt.. i tillegg så er det jeg selv som har måtte skaffe delene..merkelig verksted.. nei har ikke bilde av den forran ja det hørtes ut som ett merkelig verksted.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 3, 2011 (endret) ja.. begynner å bli rimelig lei nå.. er nesten så jeg vurderer å kjøre ned til leirsund med den så arve kan titte på den..siden han har samme motor i passaten sin men da blir jeg vel bruken noen tusen i bensin.. pluss at den ikke er eu gokjent så jeg har jo ikke fått oblatene mine.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 5, 2011 bumper denne jeg.. kanskje noen flere som kan komme med råd.. siden det er helg å kanskje flere ser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 17, 2011 ingen som har forslag? det virker som at den er i "dvale" modus liksom..for den reagerer ikke på en ting som blir gjort virker det ut som... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet November 18, 2011 kjør bilen til nærmeste opphugger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet November 18, 2011 Sjekk at ledingene til diagnose er koblet til Sitter en liten koblingsboks ved rattsatemen som K-ledning fra motorstyreenheten skal kobles innpå. Om den ikke er kobla på får du ikke kontakt via diagnose 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet November 18, 2011 ja du dan... tanken er der............... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 9, 2011 bilen er fikset å godkjent endelig! var noe med ett rele og noe jording 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...