#1 Skrevet November 1, 2011 (endret) jeg vil selge rattet i god stand med airbag av Golf 4 R32 Passer til: Golf 4 Bora Passat 3B/3BG T4 Skoda octavia Seat Leon/Toledo 2800nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2012 nei:) er forsatt til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2013 rattet er forsatt her.. jeg vil bruke multiratt på bilen min, er noen interessert? rattet er i TOP tilstand 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2013 Passer vel ikke i golf 3 det der... Eller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2013 Passer det i Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 18, 2013 jeg vet ikke hvis passer det til Golf 3 men jeg har det i bilen min passat 3BG 2003 årsmodell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 18, 2013 Passer vel ikke i golf 3 det der... Eller Det passer nok ikke. skal du ha det rattet som passer må du kjøpe fra golf 3/4 cab 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 18, 2013 takk for info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 1, 2013 rattet forsatt her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 2, 2013 Har multiratt, men vil ha R32 ratt. Bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 3, 2013 Hei rattet er reservert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 5, 2013 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...