Anbefalte innlegg

Hei

Forsøkte å finne noe rabatt avtale på dekk, men det var ikke så mye oppdaterte tråder her på det.

Noen som har vært ute å kjøpt nye vinter dekk i det siste og som har fått noen gode avtaler?

 

Fikk grei pris hos Dekk 1 i Drotningsvik i fjor, men det var gjennom en avtale vi hadde på jobben. Tenkte å bruke VACN rabatten i år om det fins noe sted :)

 

Mvh

Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk god pris hos Dekk1 Askøy og i sommer (da på sommerdekk..)

Men jeg leita vel godt på forumet etter en rabattavtale på det når sommerdekka skulle byttes.. Men fant ikke noe om det. Den gamle Solberg dekk finst ikkje så vidt eg kan se.. og Solberg Dekk AS - solbergdekk.no rutes bare til dekk1.no...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dekk1 som har kjøpt opp det meste i byn, skulle hatt en fet avtale med de :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har ingenting klart i skrivende stund, men styret jobber med saken :) Skal innom en dekkbutikk imorgen å høre :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med litt prating får du fort opp i 40-50% ganske kjapt da de har enormy mye å gå på. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dekk 1 på minde får man litt rabatter viss man viser klubkortet, men dei på drotningsvik er meir gjerrige. det er vertfall min effaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå får vi rabatter på Bergen Bildekk i Haakonsvernveien.

Vi har ingen fast prosent sats, da de kan har litt varierende partikjøp, men de skal gjøre sitt beste for å gi oss en godpris på dekk og felger. De bestiller det du vil ha, inkl "billig felg" som MEGA.

 

Ring dem og spør, og si du er fra Vw Audi klubben

 

Bergen Bildekk AS

Haakonvernsveien 61

5173 Loddefjorden

(Bergen Vest)

 

Tlf: 55931600

Fax: 55931602

E-mail: bergenbildekk@live.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikset meg en god deal på Dekk 1 i Drotningsvik så da er alt bra :)

 

 

Kristoffer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

naf medlem - 40% her og der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rostrup Dekk på Straume er billige. Kjøper alltid dekk der. Sjøl jobber eg på Dekkcenteret men med mine rabatter der er det billiger og reise ut på Straume.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel dekk1 som har kjøpt opp det meste i byn, skulle hatt en fet avtale med de :)

 

Holder på med dette nå,fått mail til ansvarlig så skal få litt fart på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du kan prøve å formulere det i noe sånt som at det kun er med fremvisning av gyldig betalt medlemsskap og gjerne leg i tillegg- litt strengt sånn at de ikke bare bare gir den rabatten alle får som maser litt, men tar i litt ekstra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver og ser etter dekk selv for tiden, så venter litt til da i håp om og få litt rabatt noe sted!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.