#1 Skrevet November 1, 2011 Hei:) Har en passat 2000,1,9 Tdi 115HK Tip Tronic, som fjusker ved pådrag.når jeg gir gass,så girer bilen ned og sånn,men er ingen pådrag...viss jeg slipper gassen og gir gass ijenn, hender det at den kommer,men er svært irriterende ut av kryss og forbikjøringer og aldri vite om bilen gjør som du ønsker.har hatt et par "farlie" situasjoner allerede noen som har gode råd og komme med? Kan det ha noe med EGR ventilen og gjøre?eller glødeplugene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 1, 2011 Tipper kanskje luftmengdemåler. tatt diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2011 jeg trodde dn funket,ellers så funket den ikke? har tatt diagnose,men fant ingenting.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2011 Litt rart det ikke kom opp på diganosetest igrunn, om det sku vært feilen.. men ikke alltid sånn kommer fram heller. Er litt sånn typisk tegn på deffekt lmm. Prøv en anen eventuelt... Får sikkert lånt en et sted 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2011 Skal se om jeg finner en jeg kan låne for og prøve.men jeg ser i papirene til bilen at dn er byttet for 2 år siden....har de ikke lenger levetid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2011 Aldri noe garanti for lenge sånt holder i grunn. mange biler kan det holde i mange år og andre ikke. har du åpent luftfilter? hvis du har det så dreper det lmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...