Bytte bremseklosser bak på A6 07mod

Anbefalte innlegg

Heisann

Ser ut til at jeg må bytte klosser bak på min A6. Denne har jo el. parkbrem så det er ikke bare å bytte som vanlig. Man må ha VAG-COM. Er det noen på østlandet som kan hjelpe med å bytte disse? Seff ikke gratis, men synes prisen på Møller blir vel stiv for bytte av klosser.

Håepr noen har utstyret og mulighet.

SS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En må nok ha tilgang til diagnoseutsyr for å gjøre en slik jobb ja, men det finnes da vel mange andre verksted enn møller som kan ta jobben til en lavere pris ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du endrer trådtittel til noe alla: VAG-com hjelp ønskes, så får du nok flere treff....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda er helt sikkert mange uavhengige verksteder som kan ta denne jobben også ja.. Får sjekke litt rundt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var det min tur :)

Fant du ut av dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må vel sette kaliper i servicestilling, kjøre stemplene tilbake altså....med vas/vag-com.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om dette gjelder Passat også? Min er fra 07 med elektrisk håndbrems, og trenger snart nye klosser bak

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet du om dette gjelder Passat også? Min er fra 07 med elektrisk håndbrems, og trenger snart nye klosser bak

Må kjøre tilbake caliper med egnet diagnoseutstyr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VAG-com funker helt fint til å gjøre dette, har gjort det på min 06 A6. Prosedyren står på ross-tech.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.