#1 Skrevet November 2, 2011 Begynner å miste pixler i displayet på kjørecomputeren. Noen som veit om det lar seg bytte eller hele instr.panelet må byttes? Noen som veit om andre enn VAG som fixer slike display? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2011 Hei Går du til Møller vil de bytte hele driten til ca 20K Du kan sende det til http://www.tachopix.de Jeg har sendt 3 instrument panel og en Airbag unit, det har gått bra med alt, det eneste var de surret litt med airbaguniten, så den måtte ned igjen, men ellers er alt bra Det kommer vel på ca 2K med alt Anbefales 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2011 Ligger guider rundt om på nett hvordan du fikser pixel feil på displayene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2011 Hvis ikke, så får du handlet dette på ebay også til en grei pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2011 Hvis du har tenkt deg på ferie nedover til europa, så gjør Audi Tyskland dette på bytte ordning til 300Euro. De setter inn nytt instrument (hele greia), og sender den gamle tilbake til fabrikken. Mener møller i norge tar 15k for samme jobben: rolleyes. Byttet der på min i sommer. Må kodes på nytt sammen med nøkler om man ordner det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 4, 2011 Betyr det du skriver at hvis jeg bytter instrumentene komplett, så må bilen inn til Møller for "koding"? Gjelder dette også hvis jeg tar ut det originale og sender dette til reparasjon så må også dette "kodes" etter det er montert tilbake i bilen ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...