#1 Skrevet November 2, 2011 Jeg har (snart) en boble som er ferdig lakka, men bunnen ser fortsatt ut som et sprengt utedass..er det noen som vet om noen som kan sandblåse en bunnplate? Kjekt å få det sandblåst før kapp og sveis 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 2, 2011 "Sandblåsaren" inne i Ørsta har rykte på seg for å vere latterlig billig av seg, spesiell type, men veldig grundig og flink. http://smp.lokalguiden.no/entry/orsta/sandblasaren/1380324/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 2, 2011 Jeg har (snart) en boble som er ferdig lakka, men bunnen ser fortsatt ut som et sprengt utedass..er det noen som vet om noen som kan sandblåse en bunnplate? Kjekt å få det sandblåst før kapp og sveis Snakka me ett firma oppi Brattvåg(?) om nå sandblåsing for ikke læng sia. Det e vel ikke så langt unna Ålesund tru æ ikke:p. Men hørtes real ut å va billig, fikk ihvertfall det inntrykket:). Huske ikke navnet, men tru æ fikk nummeret fra et firma innpå Skodje. Mulig dæm sandblåse oxo, va vel bare at dæm ikke hadd fint nok utstyr te det æ villa ha sandblåst:p. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 2, 2011 Takker Hans, tenkte faktisk å høre med svogeren min i Volda om han kjente til denne karen.. får prøve å kontakte han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 2, 2011 Tror også de driver med sandblåsing i Hundeidvika også.Husker ikke hva firmaet heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 8, 2011 en på ellingsøya som sandblåser samt inne på ørskog bilsenter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 8, 2011 Tror også de driver med sandblåsing i Hundeidvika også.Husker ikke hva firmaet heter. Fishtech AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...