Anbefalte innlegg

Er det noen som har tips og triks til hvor jeg kan få tak i komplett eksos, evt katalysatorer og bakover til min S4? Eneste jeg finner utenom originalt er fra Supersprint, og det koster jo sitt..

Jeg har lenge spekulert i om jeg skulle kjøpe effektanlegg, men da jeg fikk eu-kontrollert bilen fikk jeg vite at jeg måtte ha ny begge katalysatorene.. : bh :

Tips mottas med største takknemmelighet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekket på ebay? der kan du fort spare en del på prisen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Cobra el hva det heter har også rustfritt til s4/6.Kontakt STREETDISIGN i Halden.Mener det var der en kompis kjøpte sitt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes flere tråder om eksos til UrS4 og UrS6 på forumet... Seek and thou shalt find!

Både til 2.2 20vt og 4,2.

Katalysatorer er det værre med. Koster jo den nette sum av ca 6000kr pr. stk hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så meget, skal lete litt når jeg er ferdig på jobb i aftens :)

Har sjekka med Supersprint og der får jeg komplett eksos for litt over 23000,- men da uten frakt, moms og toll :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skifta nettop til simons "3" fra downpipe og bak.. med mellom potte og bakpotte i rustfritt... til kr 9200 med arbeid...dog uten katalysator..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt endte på ca. 5000 for cat-back, i rustfritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekka litt nå og tror kanskje 3" simons blir tingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.