#1 Skrevet November 3, 2011 Heisann. hvordan får jeg bort spylertanken på venstre side for å komme til for å få skiftet lyspærer? en audi s4 1992 aan sedan maskin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2011 Hvilke pærer skal du bytte? Pleier å bruke litt makt jeg, for å få på plass pærer og deksel.. Evt. er det kanskje lettere å ta ut lykta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 3, 2011 skal bytte alle:) men kommer ikke til for spylertanken er i veien. så jeg får ikke av dekselet... men finner bare en mutter på spyle tanken... så jeg lurer egentlig på om det er flere gjemt? for den kommer hvertfall ikke av:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 3, 2011 en 6mm bolt oppe på tanken, og to muttre nede. Du må vippe ut hydraulikk tanken først. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 3, 2011 Ah..... Takker:- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...