Tips for å få rene felger ( på innsiden )

Anbefalte innlegg

Har noen felger jeg skal pusse opp. Disse er det en del bremsestøv , asfaltflekker og limrester( etter lodd )

Tenkte jeg skulle prøve å se hvor rent det kunne bli før jeg evt lakkerer.

Noen som har tips ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan bruke husholdningsvamp/oppvasksvamp og whitesprit. Funker fjell!

Nettopp gjort det selv i forbindelse med lakkering.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax, Rim7 og Iron-X er enda bedre... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax, Rim7 og Iron-X er enda bedre... :)

Jeg tar tilbake det jeg sa, for Rim7 er faktisk helt drøyt!

Men Sonax, er ikke det for ruter? Mulig jeg er helt på jordet, men mener at det var det det sto på den flaska .. Kan jo rikitg nok være andre produkter fra Sonax :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Sonax, er ikke det for ruter? Mulig jeg er helt på jordet, men mener at det var det det sto på den flaska .. Kan jo rikitg nok være andre produkter fra Sonax :P

De har en felgrens som er helt rå også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax har en felgrens som er ganske lik Rim7, tar meget godt begge 2. Iron X rydder opp i det meste, Ferrobet Alurens kan også være verdt å nevne

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax har mye rart de, blant annet f.eks. to meget gode avfettinger. En for asfalt (Power+) og en for trafikkfilm (Power Wash).

De har til og med poleringsmiddel, uten å gå inn på hvordan disse funker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax har mye rart de, blant annet f.eks. to meget gode avfettinger. En for asfalt (Power+) og en for trafikkfilm (Power Wash).

De har til og med poleringsmiddel, uten å gå inn på hvordan disse funker.

Da lærte jeg noe nytt i dag også! Får prøve den dagen jeg går tom for Scholl Rim 7 :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra tips :) Takker:) Kan hende det blir pulverlakkering isteden men ingenting bestemt enda;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Iron-X er helt overleggen på fastbrent bremsestøv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

loctite 7840!..vannnbasert og noe så inni grasalt rå på bremsestøv og asfalt...er bare å bruke en pensel og bittelitt vann...

SANB75006-40.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sonax har en felgrens som er ganske lik Rim7, tar meget godt begge 2. Iron X rydder opp i det meste, Ferrobet Alurens kan også være verdt å nevne

Felgrensen til Sonax er sinnsykt bra, også inneholder den ikke syre - takk og pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.