Urquattro, bytte til eksos uten katalysatorer

Anbefalte innlegg

Så.

Visstnok har jeg katalysatorer med tom innmat, og leker samtidig litt med tanken om å skaffe meg et BN Pipes anlegg ala Sigurd har. Med 1988 modell er man vel ikke påtvunget å ha katalysatorer?

Så spørsmålet da blir rett og slett om et "10V" anlegg fult og helt, uten videre tilpasninger, kan erstattet et "20V anlegg" som er myntet for å kobles som et såkalt cat-back anlegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om det er lyd du er ute etter, så kan du også fjerne midtre lyddemper. Det vil utgjøre ganske god forskjell uten at det blir plagsomt. Har gjort det på min.

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å ha noe som kan brukes uten å bli lei, så litt spent på dette BN opplegget da det har 70mm rør og to dempere.

Burde vel bli passe uten å støye for mye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Har et komplett bn anlegg liggende til overs fra min urq.. Var nytt da jeg kjøpte bilen, gi lyd om du er interessert :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Har et komplett bn anlegg liggende til overs fra min urq.. Var nytt da jeg kjøpte bilen, gi lyd om du er interessert :)

Om Ola ikke vil ha dette så er jeg interessert. Pris?

Du har vel et urquattro interiør liggende også, så da kan jeg ta med det samtidig :)

Mvh

EW

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ola: du har vel 20V motor i nå, er det da for 10V/uten katalysator, eller for 20V/med katalysator?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er for 10v uten kat ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en pm for mere info om dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Raka rør og orginal bakpotte lager ett perfekt lydbilde på 10vT, og litt flames ved aktiv kjøring ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.