Anbefalte innlegg

S2 bak fanger, plastsveist et par sprekker, må pusses og sparkles litt 2000,- evt. bud

 

tlf: 90617089

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp :) Bilder tas hvis interesse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sideinnfestningen også? Er i så fall int:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sideinnfestingene også ja, men den ene klarte jeg å knekke under demontering. Men kan nok fint limes sammen igjen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sideinnfestingene også ja, men den ene klarte jeg å knekke under demontering. Men kan nok fint limes sammen igjen ;)

 

Okei. hva er prisen på de da?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dumper prisen mer:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha? Tror det skal være greit å få denne lakket og bra. Gjør seg veldig på B4 rumpe denne ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha? Tror det skal være greit å få denne lakket og bra. Gjør seg veldig på B4 rumpe denne ;)

 

For et år siden var denne type fanger omtrent umulig å få tak i. Sikkert ikke mange til salgs nå heller. Så skjønner ikke at ingen melder seg. Har man en fin 80 man er interessert i å ta vare på, er dette uvurderlig:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk tak i min for to år siden. Den fikk heller ikke bein å gå på med en gang.

 

Derimot er det betydelig mer takknemlig å selge frontfanger til samme bil. Apropos kunne jeg trenge en slik en selv etter at den aktuelle er nedgradert til puslespill;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går for et fornuftig bud denne no ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.