#1 Skrevet November 3, 2011 (endret) S2 bak fanger, plastsveist et par sprekker, må pusses og sparkles litt 2000,- evt. bud tlf: 90617089 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2011 (endret) Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2011 (endret) bumpp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2011 Opp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 2, 2012 Opp Bilder tas hvis interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 4, 2012 Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 15, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 16, 2012 Har du sideinnfestningen også? Er i så fall int:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 16, 2012 Har sideinnfestingene også ja, men den ene klarte jeg å knekke under demontering. Men kan nok fint limes sammen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 16, 2012 Har sideinnfestingene også ja, men den ene klarte jeg å knekke under demontering. Men kan nok fint limes sammen igjen Okei. hva er prisen på de da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2012 De følger med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 25, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 4, 2012 (endret) Dumper prisen mer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 13, 2012 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2012 Bumpp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2012 Bumpp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 27, 2012 Ingen som vil ha? Tror det skal være greit å få denne lakket og bra. Gjør seg veldig på B4 rumpe denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mars 27, 2012 Ingen som vil ha? Tror det skal være greit å få denne lakket og bra. Gjør seg veldig på B4 rumpe denne For et år siden var denne type fanger omtrent umulig å få tak i. Sikkert ikke mange til salgs nå heller. Så skjønner ikke at ingen melder seg. Har man en fin 80 man er interessert i å ta vare på, er dette uvurderlig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 28, 2012 Bare tilfeldigheter som gjorde at jeg fikk tak i min for to år siden. Den fikk heller ikke bein å gå på med en gang. Derimot er det betydelig mer takknemlig å selge frontfanger til samme bil. Apropos kunne jeg trenge en slik en selv etter at den aktuelle er nedgradert til puslespill;). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 10, 2012 Går for et fornuftig bud denne no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...