Fargevalg på bbs 10x19" et 20 på rs4

Anbefalte innlegg

har ett sett bbs felger jeg tenkte og pulverlakere pga skade på alle fire som dekk sjappa klarte og lage når dem la på nye dekk. Da tenkte jeg og også bytte farge samtidig men er litt usikker på vilken jeg skal gå for. tenker enten gunn metal eller litt mere skrik med orange:-) noen forslag?

 

bilde av felgene og bilen dem skal på

tn_DSC02971_1.JPG

en av fargene jeg tenkte på:-)

tn_audi-tt-rs-mk1-orange-wheels-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orange blir for glorete, vel? :P

 

Ordinært, men meget passelig til disse felgene og ikke minst bilen - nemlig gull, dog i en litt "skarpere" farge enn disse:

BMWnew1.jpg

 

BMWnewcloseup.jpg

 

Og jeg håper det er dekksjappa som står for pengene til lakken?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er nok ikke det gitt men det er en annen historie:-( takk for forslaget:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

grunnmetall som det øverste bildet er nå absolut fineste på din bil,eller kanskje samme fargen som mtm felgene dine:).For all del ikkje ta oransje: eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skipper nok orange ja:-) står da mellom gunnmetall eller svarte tenker jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Farge som passa bil din synst eg e svart(eventuelt mattsvart), gull, kvit eller slik dei allerede er;) men siden dei har ein liten skade så kanskje prøve noko anna:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er pga skadene jeg vil teste en annen farge ja vist ikke skulle dem få vært som dem er:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skill deg ut å ta gjør de oransje!! Kanskje bittelitt mørkere enn bildet, og evt metalic(?).

Jeg stemmer på å skille deg ut! Gjør noe spenstig! :-D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.