#1 Skrevet November 4, 2011 Heisann, Noen som har hatt noe av det samme problemet der sentrallåsen lever sitt eget liv? Låser seg opp noen sekunder etter man har låst, og fortsetter å låse seg opp av seg selv uten at jeg låser bilen igjen. Samme skjer med Bagasjelokk, låser seg opp både under kjøring og når bilen er avslått. Så må ofte ut for å smelle igjen bagasjelokket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2011 Nja, Bilen min som er en 98mod hadde vertfall defa sentralås som gikk gjennom alarmen orginalt, Og det fungerte veldig dårlig. man kunne låse seg inn men ikke uten at alarm gikk osv, bare styr hele greia. Så jeg kjøpte jeg kitt for fjernstyrt sentral lås, kostet 130kr eller noe slikt fra rclick og var installert på en dag, fungerer helt top! Men om det er vakum pumpe på 2000mod? Høres nesten ut som det er noe problemer med signalet inn på vakum pumpa di, Kan jo være dårlige kabler, jordings feil osv som gjør at du får signaler både nå og da inn på pumpa di 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2011 Heisann, Noen som har hatt noe av det samme problemet der sentrallåsen lever sitt eget liv? Låser seg opp noen sekunder etter man har låst, og fortsetter å låse seg opp av seg selv uten at jeg låser bilen igjen. Samme skjer med Bagasjelokk, låser seg opp både under kjøring og når bilen er avslått. Så må ofte ut for å smelle igjen bagasjelokket har du sjekket om det er fukt i komfortmodulen/hjernen til sentral låsen? tror den ligger under teppet foran førersetet...ellers kan det være en microbryter i en av låsene dine som kødder...ikke uvanlig. ta en diagnose så finner du nok svaret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...