#1 Skrevet November 4, 2011 Heisann. Har lenge hatt litt lyst til og få litt mer lyd ut av bilen når jeg først har kjøpt meg en med v6 motor, men det orginale annlegget er jo såppas dempet at ikke er så mye og skryte av Men har lest litt rundt og det virker på meg som man kan få helt grei oppgradering på lyden med og bare skifte bakpotte? Bilen fikk helt nytt rustfritt anlegg til over 10k rett før jeg kjøpte den, så har lite lyst til og skifte ut mesteparten av anlegget og betale i dyre dommer for dette når det egentlig er fremdeles som nytt Så da er det og finne noe som passer også da, nå vet ikke jeg dim'n på røret akkurat nå, men siden 2.4 og 2.8 har egne eksos anlegg kontra 1.8t må jeg vel nesten ut og måle Så at den får plass opp under der. Men om det blir merkbar forskjell, hva anbefaler folket? Fås jo i alle prisklasser ser jeg, Noen gode og noen dårlige meninger om Simons, har ikke funnet så veldig mye angående Magmaflow men, Vil helst ikke ha masse basslyd som høres over hele bygda men en litt mer sint og aggresiv lyd, egentlig slik jeg har nå bare ikke så "dempet" Noen tips? Relativt blank på dette ^^ Angående montering burde det gå greit, har erfarne sveisere osv på jobb som kan hjelpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 16, 2012 Bump. Spørsmålet er vel om jeg får "mer" lyd om jeg setter på noe universal bakpotte? Og isåfall hva som anbefales? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...