Erfaring ettermontere fjernstyrt sentrallås Golf 4

Anbefalte innlegg

Har en 4-dørs jeg gjerne skulle hatt ettermontert sentrallås på. Noen som har erfaring bra eller dårlige kit, eller er det grei skuring uansett hva man velger?

Har funnet en som sier plug & play her: http://www.ebay.de/itm/Funkfernbedienung-Plug-Play-VW-Golf-4-nur-Cabrio-/380364926715?pt=DE_Autoteile&hash=item588f842efb#ht_2052wt_908

Er det bare å tute på tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser ut som et rclick sett. Kjøp heller rett fra dem, jeg ga rundt en 300 for mitt. Med litt Basic el kunnskap er det enkel montering, bare og plugge seg innpå vakum pumpe om du har det, samt blinklys bak. Veldig bra rekkevidde også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sentrallås i dete hele tatt, så må kanskje han en pumpe óg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke sentrallås i dete hele tatt, så må kanskje han en pumpe óg?

Ah, Okey. Da må du nok ha et helt sett ja, eks dette: http://www.rclick.co.uk/product_info.php?cPath=53&products_id=399

Burde jo være greit, her er det ikke noe vacum pumpe eller styr, er el signal hele veien. Blir jo noe jobb av det så klart, men koblingen osv burde være grei. Du får en egen link med passord av rclick når du bestiller (eller kan spørre de via mail først) så kan du se hvordan det kobles :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:) du får lykke til, Personlig har jeg god erfaring med rclick vertfall, hjelpsomme og billige samt produktene virker til og være av grei kvalitet, har 0 og utsette på fjernstyringa jeg kjøpte vertfall :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.