#1 Skrevet November 4, 2011 Hei Jeg kikker litt på VW Touareg om dagen, ca 2005 mod, gått rundt 120 000.. Diesel utgaven med 2,5L, 174 HK, luftfjæring og det som er normalt på disse.. Noen med erfaringer, tips til hva jeg må se etter ang. svakheter osv? Står jo tiptronic kasse i disse.. Kom gjerne med erfaringer rundt denne bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 7, 2011 Min har gått 150k km. foruten dekk/bremser og en ac-lekkasje, røk begge luftfjæringene mine med et års mellomrom. Koster 12-15.000 for hver gang. Ellers meget god kvalitet. Det er en stor service på 150k km som jeg akkurat har skrevet en tråd om spm hva inneholder og koster. Lykke til. Fantastisk bil å kjøre, noe seig, men i fart ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2011 Okay, takk for svar, har jo lest mye bra om disse bilene, men at det koster litt om man er uheldig med noen deler. Får se om jeg finner et fint og godt vedlikeholdt eksemplar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 7, 2011 Uansett, vi er veldig fornøyde og er ikke plaget av noe som er dritt bortsett fra de luft fjæringene. Kjøp bil uten og du får en venn for livet. Ergo, du MÅ kjøpe med!!! --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.015446,10.627284 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 8, 2011 Hehe, jeg må nok kjøpe med ja! Er endel av de som har gått rundt 150` som allerede har byttet disse ser jeg, så da burde de jo holde 150` til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 9, 2011 for å si det slik, motoren må du nesten sprenge for å stoppe. litt seig ja, men sprek nok i forbikjøringer og slikt, dog ingen v6 3.0l tdi... Bilen er faktisk overlegen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...