#1 Skrevet November 4, 2011 Har en 99 mod Audi A6 som det er ettermontert zenon kit.... Problem 1: Sikringen til grøftelysa går, når den byttes og du setter på lysa bare gløder de også blir det svart igjen... Problem 2: Hvis man setter på innvendig belysning slik at lyset inni kommer på når man åpner dører å sånn, så hender det at når man kjører så kommer lysene inni bilen på og slukker igjen.... (de gløder på en måte, også blir det mørkt igjen) Er det noen som har vært borti noe lignende, og som kan komme med en logisk forklaring? Planen er og bytte hovedlykter, (de er utslitt, og helt blasse uansett...) Er det da like greit og plukke ut zenon kit? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2011 Xenon skrives med X. Har nok ikke noe å si for de andre feilene, vil jeg tro. Grøftelysene tipper jeg har jordingsfeil, eller dårlige kontakter på tilkobling til lyktene. Det høres ut som om det elektriske bør kontrolleres nøye. Interiørlysene tipper jeg har feil på en microbryter i låsemekanismen, som regel på førerdøra. Dette er ganske typisk på denne bilen, hadde tilsvarende problem på en 99 jeg hadde, der tente ikke interiørlyset overhodet når førerdøra ble åpnet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...