Anbefalte innlegg

Jeg har sotte på vinterdekkene på bilen min nå. tidligere eier klarte og knalle den ene felgen. jeg har sett masse av de felgene men så på mine egne og sto ikke noe navn på de. går ut i fra at det er vanlige orginale felger men ikke så lett og søke etter en ny felg når jeg ikke vet hva eg skal søke etter. legger ved en link der man ser de aktuelle felgene på et bilder av en A6. http://www.tv2.no/underholdning/broom/bruktbil-dette-er-de-beste-billigbilene-3431152.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det originale felger står det delenr inni eikene, er støpt inn i felgen;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis det er originale tilbehørsfelger så står det ikke der. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det originale felger står det delenr inni eikene, er støpt inn i felgen;)

 

kjempe. jeg tenkte ikke på noe dele nr eller noe da jeg så. men da er jo saken biff. få jekke opp bilen og hive av felgen og ta en titt. . må vel event få tak i en ny felg da. brukt blir jo ikke så enkelt og få tak i da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men hvis det er originale tilbehørsfelger så står det ikke der. :)

? : klø : felgene er orginale. men står på en 95 mod a6. men slik jeg forstår det så kom ikke de felgene her før i 98

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene kan fortsatt være originale og samtidig være levert som en tilbehørsfelg. :) Det finner du fort ut av når du finner nummeret i felgen. 9 siffret. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felgene kan fortsatt være originale og samtidig være levert som en tilbehørsfelg. :) Det finner du fort ut av når du finner nummeret i felgen. 9 siffret. :)

 

ja ok jeg er med. får ta av felgen i morgen og ta en titt :) så får jeg rulle meg inn til audi på mandag og høre hva de skal ha for en ny felg. er jo ikke noe stor felg. 15" så håper den ikke koster sjorta

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er uansett ikke alle felgene som har navn, både original- og tilbehørsfelger finnes med og uten navn, uten at det er noe system i dette. Andre ganger kan de f.eks. bare hete "quattro-design" (RS4 I) eller "7-armet quattro-design" (RS4 II)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.