#1 Skrevet November 4, 2011 Sitter å leter litt på nettet etter eksosstusser til min a4 b7. Noen som vet av bra plasser å se på? sliter litt med å finne de jeg vill ha. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2011 biltema, verdens råeste finner du her! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2011 biltema, verdens råeste finner du her! haha... dårlig spøk regner jeg med:D Sjekket Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2011 biltema, verdens råeste finner du her! Hehe.. mulig det er verdens råeste dette ja... men litt usikker jeg da:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 4, 2011 haha... dårlig spøk regner jeg med:D Sjekket Ebay? nja.. sjekka Ebay ja, men synes ikke jeg finner så bra utvalg der:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2011 Jeg byttet akkurat på min. Jeg var innom/ringte alle bilrekvesita butikker i hele Bergen. Jeg syntes utvalget på Ebay var veldig bra, men mye går igjen, og du aner ikke hvordan de egentlig ser ut. Jeg endte opp med å bestille noen ifra katalogen til BilExtra, problemet mitt er at på S6'en er røret ut bak 2,5", og det er veldig få som har så stor diameter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2011 jaa.. bilextra der sa du jo noe, mener jeg har den katalogen her i skuffen jeg gitt;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2011 Supersport har jo en god del. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...