#1 Skrevet November 4, 2011 Jeg Holder på litt og reparere på an audi jeg har hatt lenge nå etter registereim havari. jeg sitter og lurer på og bestille en del deler fra statene. Men er det forskjeller på us utgaven av 2,8 aah og 2,8 aah eu versjon? da tenker jeg på pakninger og slikt som sitter i toppen ink topakkning. ventiler? strekk bolter. var jo utrolig forskjeller i forhold til norske priser. us priser levert til norge. er på 3100 kr ink frakt. møller bil. ja ikke mindre en 11500 kr så det gjør ikke valget så vrient om det passer om hverande. Det som er lagt til som jeg lurer på og handle. 6 stk insugsventiler 6 stk eksosventiler komplett pakkningsett fra blokk og oppover. samt ventiltettninger 16 stk strekbolter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2011 Siden det er samme motorkoden så vil jeg mene at motoren er minst 99% lik. Det beste du kan gjøre er å skaffe deg delekatalogen, og søke opp på nettbutikken, delenummerne du finner i delekatalogen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2011 Tipper du får tak i de samme delene for rundt 4 lapper andre steder i Norge. Det du taper på prisen vinner du på garantien i tilfelle du får feil deler. Men som Per H sier, det er trolig ingen forskjell på US og EU motordelene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 5, 2011 Tipper du får tak i de samme delene for rundt 4 lapper andre steder i Norge. Det du taper på prisen vinner du på garantien i tilfelle du får feil deler. Men som Per H sier, det er trolig ingen forskjell på US og EU motordelene. beste hadde vert og få tak i norge ja. ikke noe tvil om det. fra usa har jeg handlet mye hos rockauto.com veldig fornøyd med de. enda ikke fått feile deler fra de. "bank i bordet" og leveringen har gått steike kjapt. bestilt en fredag og mandag står budbilen på døren. men event hvilken steder kan man handle fra her hjemme da? jeg har brukt norskbildelesenter en del. samt mekonomen og hellanor. er det noen andre som er verdt og nevne som gjerne har en nettbutikk det går an og se i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2011 er det noen andre som er verdt og nevne som gjerne har en nettbutikk det går an og se i? De har ikke nettbutikk, må bruke epost evt telefon, men Ecconor er verdt å undersøke pris hos: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2011 De har ikke nettbutikk, må bruke epost evt telefon, men Ecconor er verdt å undersøke pris hos: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=190073 hjertlig skal høre litt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...