#1 Skrevet November 4, 2011 Noen som har noen gode tips til dette? Gjerne bilder osv.. Har prøvd og trekke vacum slangen inn der som panser vaieren går, men uten hell..Planen er og ha måleren ved siden av A-stolpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 4, 2011 ikke noe prob det vettu ta den igjennom torpedoveggen , litt nedpå der , meener det skal være ledig (e) nipler der du kan bruke. Ta en slik at det er lett å komme til den fra innsiden! -Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 4, 2011 Da kommer vacum slangen inn der med pedalene omtrent? -Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 4, 2011 hva med et t-stykke på den slangen som går til hjernen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 5, 2011 Jeg har plassert t-stykket på vacum, problemet er egentlig å få vacumen inn i bilen. og videre opp ved siden av A-stolpen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 5, 2011 han tenker på den som ligger der originalt til hjernen! Men jeg har diskutert det der med B.O engang og han sa det ikke var optimalt å ha t-stykke på den . Men til saken så er det bare å leite i området der med pedalene ja , så finner du garantert en passende plass! Og hvis du ikke visste det fra før av har du originalt digitalt turbotrykk i kjørekomputeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 5, 2011 Jeg har hørt og at man helst ikke skal ta vacum på slange til hjernen. Jeg vet det er digital turbotrykk i kjørekomputeren, men den viser ikke riktig om man har 3 bar mapsensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 5, 2011 han mente bare at du skulle koble måleren rett på der , da får du både vacum og trykk. ikke at du skulle koble en ekstra slange fra innsuget dertil ( hvis eg skjønner deg rett ) Men eg er 99% sikker på at den viser riktig .. Hva får du opp der da ? Hvilke chip har du ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 5, 2011 Den viser maks 2.2 bar..på den ettermonterte fikk jeg 1.5-1.7.. jeg har mtm 303 og 3 bars map 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 5, 2011 er det med eller uten atmosferisk-trykk ? Hvis det er uten , så viser den egentlig bare 1,2 bar trykk . Men hvis den lader mellom 1,5 og 1,7 kan jo det stemmer ganske bra . Har samme chip og map på min og den lader 1,7 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 5, 2011 Det kommer opp 2.2 bar, og det tilsvarer jo 1.2 bar.. og jeg fikk bare testet litt med ettermontert, da ladet den 1.5 på 2 giret og jeg fikk testet litt på 3 giret og, da ladet den 1.6 ca.. så den lader vel rundt 1.7 på 4-5 giret 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 5, 2011 hmm.. da får du bare hive opp ny måler da Bare leit på motorrom siden av torpedoveggen ca ved pedalene og da finner du en ledig nippel! Mer kan ikke eg si når jeg ikke har bilen for meg . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2011 enkleste jeg erfarte var å lage ett lite hull i sikringsboksen foran og stappe slangen nedi der. Kommer ut nesten ved a stolpen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...