#1 Skrevet November 5, 2011 Har en sølvgrå 4'er golf 2002 modell, senka 40mm forran og bak, er på utkikk etter nye sommerfelger til neste sesong. Bilen er mye lik denne -> Lurte på om dere kunne slenge ut noen forslag av felger (med bilder gjerne), gjerne med kant, 5x100, helst 18" men 17 og 19 får dere komme med også (; mvh Robin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2011 Jeg har Dotz Mugello i 17" jeg vurderer å selge: Kan ta en bilde på bil hvis det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2011 Skal du ha kantfelg må du ha minst 18! Husk at kantfelger ofte ser en tomme mindre ut en hva dem er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2011 Tenker mest på 18" så jeg får bila litt høyere uten å ha så mye gummi på dekka, laveste punktet under er jo fettlav, i tillegg så bor jeg i trondheim hvor de er eksperter på å lage bedritne fartsdumper som får bila til å bli rævpult 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2011 Om min bil skulle bli solgt til helga så har jo jeg noen Mercedes Alphards til salgs 8,5x18 et35 + 9,5x18 et40 bak. Med noen adaptere blir disse perfekt på mk4 Dette er det eneste bilde jeg har av golf 4 med disse felgene for øyeblikket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...