#1 Skrevet November 9, 2011 (endret) Komplett listverk nederst på dørene på S6 selges. Dette var bestilt til en 1995mod. Mener å huske det er 8 deler. Nyprisen var 3800,- Selges for 2500,- Befinner seg i Oslo. Mob: 48001304 Lagt til etter 4 dager 4 timer: Ingen som har dårlig listverk på S6`n sin altså? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2011 Opp. Prisen kan diskuteres siden de bare ligger å tar plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg betalte 508,- for en dørliste nå, hos Møller. 508 x 4 = 2032,- for 4 nye. Regner med du mener den lista man trer på, helt nederst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2011 Jeg betalte 508,- for en dørliste nå, hos Møller. 508 x 4 = 2032,- for 4 nye. Regner med du mener den lista man trer på, helt nederst? Det er helt riktig Tom Erik. Men du må huske at det er 8 deler i komplett sett. Kanskje jeg betalte for mye for alle 8. Derfor er jeg åpen for bud da de bare tar plass. Mvh Einar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2011 Det er helt riktig Tom Erik. Men du må huske at det er 8 deler i komplett sett.Kanskje jeg betalte for mye for alle 8. Derfor er jeg åpen for bud da de bare tar plass. Mvh Einar. Hva er de andre 4 delene? Så vidt jeg vet så er det 1 liste pr dør, helt nederst. Så fremt du ikke mener de listene som er midt på dørene også..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2011 Hva er de andre 4 delene? I fortsettelsen av dørene, foran og bak disse. Altså i forkant av hjulbue bak og i bakkant av hjulbue foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2011 I fortsettelsen av dørene, foran og bak disse.Altså i forkant av hjulbue bak og i bakkant av hjulbue foran. Takk Steinar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2011 Trenger dette til S6 Plusen, det er vel likt på både Avant og Sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 17, 2011 Settes ned til 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 18, 2011 Kan kjøpe kun de 4 listene som Steinar beskriver? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 18, 2011 Kan kjøpe kun de 4 listene som Steinar beskriver? Det er ingen problem. Men det koster fortsatt 2000,- Tror dette er grei pris for 8stk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 18, 2011 Skal sjekke om jeg får en kompis til å kjøpe de jeg ikke trenger... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 20, 2011 Skal sjekke om jeg får en kompis til å kjøpe de jeg ikke trenger... Det er gull! Disse burde ikke være noe problem å få solgt for deg i ettertid uansett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 29, 2011 Opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 15, 2012 Opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2012 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...