#1 Skrevet November 5, 2011 (endret) Er på utkikk etter senterdeksler til store sentere. Noen som har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2011 Håkon har jo dette, og prisen er så absolutt ikke avskrekkende:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 10, 2012 Trenger 1 stk senterdeksel til 16" senter og tilhørende mutter høy type. Noen som har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 25, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 9, 2012 Jeg har 1stk mutter til 16" rs(stort senter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 9, 2012 Jeg har 1stk mutter til 16" rs(stort senter) Kjøpern hvis du ikke skal ha gullpris Høy type sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 9, 2012 Skal ikke ha så mye for den.. kom med et bud du, men skambud er ikke vits.. Da ligger den fint til pynt på hylla:) Høy type ja.. Den er strippet for lakk og påbegynt pussing.. Emblemet har jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2012 (endret) Skal ikke ha så mye for den.. kom med et bud du, men skambud er ikke vits.. Da ligger den fint til pynt på hylla:) Høy type ja.. Den er strippet for lakk og påbegynt pussing.. Emblemet har jeg ikke.. Sender deg PM jeg. Lagt til etter 4 dager 22 timer: Nå trenger jeg bare 1 stk senterdeksel for stort senter. Noen som har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...