#1 Skrevet November 5, 2011 Hei Passat 2000 mod 1,9 tdi Hvor er det best å stjele strøm til bruk av elektrisk bagasjeroms åpner på passat? Kan legge opp kabel helt bak, men da må jeg gjennom fra bilen og ut og igjennom bagasjeluka. Er det strøm (og gjerne fargekoder..) som jeg kan bruke bak i luka, som IKKE åpner luka i fart? I det settet jeg kjøpte så er det egen knapp for åpning. Det er jo sentral låsmotoren bak, jeg mistenker er gåen. Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2011 Frode; Se om du finner den ledningen som gir strøm til viskeren når den går "normalt" (ikke intervall visking). Er jo 2 trinn på viskeren. Intervall og normal (når du spyler ruta) Da skal det en del til å klare å åpne luka i fart. Hvis du vil, kan du ta turen inn hit, så kan jeg se om jeg klarer å finne denne til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 5, 2011 Hei du, Jeg trakk bare opp kabel på nytt da styrer jeg fra bryter framme. Må bare finne en ok plassering for motoren Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2011 Tror bare jeg kjøper en sentral lås motor til passaten jeg.. får ikke til den åpneren Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...