Strøm til bagasjeroms åpner passat

Anbefalte innlegg

Hei

Passat 2000 mod 1,9 tdi

Hvor er det best å stjele strøm til bruk av elektrisk bagasjeroms åpner på passat? Kan legge opp kabel helt bak, men da må jeg gjennom fra bilen og ut og igjennom bagasjeluka.

Er det strøm (og gjerne fargekoder..) som jeg kan bruke bak i luka, som IKKE åpner luka i fart? I det settet jeg kjøpte så er det egen knapp for åpning.

Det er jo sentral låsmotoren bak, jeg mistenker er gåen.

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frode; Se om du finner den ledningen som gir strøm til viskeren når den går "normalt" (ikke intervall visking). Er jo 2 trinn på viskeren. Intervall og normal (når du spyler ruta)

Da skal det en del til å klare å åpne luka i fart. :)

Hvis du vil, kan du ta turen inn hit, så kan jeg se om jeg klarer å finne denne til deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du,

Jeg trakk bare opp kabel på nytt :) da styrer jeg fra bryter framme. Må bare finne en ok plassering for motoren :)

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror bare jeg kjøper en sentral lås motor til passaten jeg.. får ikke til den åpneren

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.