Anbefalte innlegg

Noen som vet hvem som reparerer (+lakkerer) kantkjørte felger i Bergensområdet med god kvalitet og til fornuftig pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvem som reparerer (+lakkerer) kantkjørte felger i Bergensområdet med god kvalitet og til fornuftig pris?
Du kan høre med bønes auto. han rettet noen felger for meg en gang i tiden. men hvorvidt han lakker og tar kantkjøring vet jeg ikke. han var forsovidt rimlig også. betalte vel en 1200 kr for retting av 2 stk felger ink tok han av dekkene rettet felgen, monterte igjen og balanserte opp igjen felgene. kjapp og efektiv er han også. leverte de mandag hentet de tirsdag etter lunch. legger veden link til siden hanshttp://www.boenesauto.no/index.html

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en som heter Roger ute i Godvik vis a vi Polly :) Har brukt han ett par ganger og må si meg kjempefornøyd. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en som heter Roger ute i Godvik vis a vi Polly :) Har brukt han ett par ganger og må si meg kjempefornøyd. :)

 

har brukt han endel ganger jeg og,, men trodde han bare drev med retting av felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har brukt han endel ganger jeg og,, men trodde han bare drev med retting av felger?

 

Han tok full shining på mine for noen år tilbake.. Rettelse for 10 år siden :P om han lakkerer enda vet eg ikke, men eg fikk ihvertfall byttet hele kanten på mine samt at han lakkerte de opp igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Usikker på om han har tid enda..... Er en bekjent av meg. Roger. Driver Jensen Metall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg var dere ute i vår.. Han virka veldig traval, og nesten litt "sur" for at eg kom og spurte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme med meg når jeg var der. Sur og gretten!

Han hadde ikke tid rett og slett sa han:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her.. Kjøp heller ny felg sa han til meg.. Ville heller hørt med bønesauto ja.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.