Anbefalte innlegg

har trøbbel med tomgangen på min rs2.. den er litt høy.. har sjekket tomgangsregulatoren. skal denne være helt potte tett når den er stengt eller skal den ha litt åpning??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Napp ut kontakten av den, endrer tomgangen seg da så er det den som fjusker. Ingen forskjell så er et hett tips falskluft.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har prøvd å nappe ut kontakt osv.. funker som den skal.. men den slippen igjennom luft.. skal denj det eller skal den være helt tett når den er lukket?? kunne vl prøvd å tette i enden å se om denj stopper da eller om den går normalt selvfølgelig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også hatt samme problem, når de slutter og virke (jeg er på nr3..) Så fikk jeg også problem med at tomgangen var høy 1500rpm+. Nå kjører jeg uten tomgangsreg, får litt for lav tomgang ved kald motor, men ved varm motor har den fin tomgang på 800rpm, men jeg kjører autronic sm4 osv da.. Kjenner du ikke noen som har bil med 20vt? Det enkleste hadde jo vært og lånt en og prøvd.

Ed, de skal ikke slippe igjenom luft når den får beskjed om å være stengt selvfølgelig. De åpner når tomgangen holder på og bli for lav..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

rikti.. d var det jeg trodde.. joda har vel en i bakhånd jeg kan prøve.. men er det det at den er utslitt da eller?? prøvde å lyse å se inni men så ikke så mye:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke godt og si hva som er grunnen da. Alt som beveger seg/går rundt blir utslitt før, eller siden.. prøv og sett in en som virker, da får du svaret. tar 2min og skifte disse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har holdt på tjonet litt med det.. men sliter litt med motivasjon for tiden;) mye jobb og slikt;) men kommer seg vel:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.