#1 Skrevet November 5, 2011 Hei. Tenkte eg sku selga motoren som står i prosjekt bilen min, då eg skal oppgradere til 20vt. Motoren er ein 2.2 10v med motorkode kv. Motoren står i bilen no og er gått 225.000km. Ledningsnettet, styreenhet følger med og ellers alt smådill som høyrer til. Girkassen vil eg beholde sjølv. Ta kontakt for meir info. Bud ønskes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2011 Motor starter og går? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2011 Motor starter og går? Då eg kjøpte bilen for noken år siden kjørte eg bilen heim. Men bilen er ein prosjekt bil så den har stått 2-3 år no uten og vert startet. Då eg kjørte heim fungerte motoren greit. Bra bunndrag og gjekk som ei klokke.Er usikker på kva ein sånn motor er verdt men eg kjøpte ein 10vt for noken år siden. Den var gått omtrent like langt. Den betalte eg 5000 for uten ledningsnett og styreenhet. Så siden dette er ein 10v så kunne eg tenkt meg minimum 3000 siden det følger med ledningsnett, styreenhet og motoren er i god stand og km stand er så og si lav. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2011 KV er vel en sugemotor på 137/138 hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2011 KV er vel en sugemotor på 137/138 hk? Stemmer det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2012 Tråden kan slettes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...