Demontere interiørlist i dashbord i B5 ?

Anbefalte innlegg

Holder på å demontere interiørlistene i en B5 og sitter nå igjen med en eneste klips jeg ikke får fjernet.

 

Det gjelder altså den lange lista på dashbordet - og der er det en klips bak den smale delen over midtkonsollen.

Hvordan i all verden skal man komme til her : klø :

 

Er det noen av dere som har demontert slike lister fra før som har noen gode råd ?

Må man ut med hele midtkonsollen ?

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel egentlig legge ut et bilde her og da selv om det muligens ikke er den mest elegante og lettvinte løsningen vi valgte.. : rolleyes

Skru fra hverandre alt som er så kommer du til:

 

061111001.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal snart til med det samme. Du så ikke en mindre "voldelig" løsning på det nå som det er gjort? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dessverre.. :o

Det gikk helt fint med litt mindre demontering på hver side for å komme til klipsene på baksiden, men så var det denne lille klipsen på baksiden av den smale delen av lista som vi ikke fikk tak i på annen måte uten å risikere å ødelegge noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okei. Skal uansett ut med dekslet rundt cd-spiller/klima så da må jeg vel uansett ta av alt. Takk for info. Slipper jeg å knekke klips og lister! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du følger linken i innlegg 2 i tråden her så ser du litt mer bilder av prosessen :)

 

Lykke til - er litt træl men du verden så bra det blir når alt er på plass igjen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har allerede sett på den :) Ja blå alcantara i dørtrekkene og trelister er ikke min favoritt så skal bli godt å få skiftet :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.