#1 Skrevet November 5, 2011 har en gammel a8 som må åpnes manuellt, som ikke har fjærnstyrt sentrallås og kunne tenkt meg å ettermontere et slikt system.har sett autoroyale og streetdeesign har noen billige kit men de ser rimelig kompliserte ut og koble og kjøper helst ikke noe fra sistnevnte. noen som vet om noen kurrante kit eller løsninger til en hyggelig penge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2011 Defa alarm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2011 til hyggelig pris? kittet jeg nevnte koster 350 hehe..håpet å finne noe helt greit til under 1000 lappen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2011 Har selv et sånt kit på a4 b5'en... ser værre ut enn det er og koble disse opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2011 Låser du opp alle dørene når du bruker nøkkelen i døra? eller må du låse opp alle manuelt etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2011 låser opp alle dører når jeg låser opp sjåførdøra..har sentral lås og komfortfunksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2011 hvilket delenr har vakumpumpa di? Og har du en liten ... hm, dutt som stikker opp midt oppe på dashen ved luftinga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2011 Og har du en liten ... hm, dutt som stikker opp midt oppe på dashen ved luftinga? Denne "dutten" er en lyssensor til klimaanlegget. Jeg vet ikke hvordan det er på A8, men på A6 C5 som jeg har eid, så kunne man programmere om sentrallåsen skal låse opp alle dører, eller bare førerdøren. I sistnevnte tilfelle ville et nytt trykk på fjernkontrollen resten av dørene. Dette er en sikkerhetsfunksjon for land hvor kapring av bil er et problem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 7, 2011 vet ikke hva vakuumpumpe er engang jeg og hvor den sitter..har en sånn gjennomsiktig sak på dasjen ja har bare veldig lyst å slippe og åpne bilen med nøkkel hele tiden.rart den ikke er levert med fjernstyring orginalt ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 7, 2011 Hvordan ser nøkkelen til A8en din ut Kim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 7, 2011 Hvordan ser nøkkelen til A8en din ut Kim? helt plain.akkurat som hvem som helst annen veteran nøkkel hehe:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...