#1 Skrevet November 6, 2011 (endret) Da har den nye racing bilen min kommet i hus og deler skal plukkes ut. Bilen er komplett og jeg trenger ikke alt av det som er i bilen. Alt av intriør deler. komplett mørkt intr noe slitt førerstol. Knapper, lister, tepper osv. Karosserideler. Komplette dører med elvindu begge sider. V, forskjerm. frontfanger, bakfanger. frontlamper, tåke/blinklys av gamle typen. Komplett bakluke med spoiler, motor vindu osv. Panser. Komplett forstilling med alt av bærearmer, tannstang spinler og dempere/fjærer. Bakstilling med alt. Har også en hau med kalippere liggende. foran og bak. Vinduspussermotorer foran og bak. viskerarmer. Ledningsnett inne i bilen og utvendig. Girkasse, giroverføring, drivaksler. har også noen motorer med div deler. Motorfølere, vanntemp osv. Startere, dynamoer reimhjul og strammer. (har ikke noen g-ladere) Vannpumpe, radiator. kjøleslanger, kjølevifte. Har også helt nye bremseskiver og bremseklosser bak. Eneste som mangler er hjullagre så er det fiks. Basskasse tilpasset bagasjerommet på corradoen med plass til 2x12" En hvit carpack skiboks av lav og brei type. 500,- Diverse dekk. Ett sett med Continental piggdekk i 185/65 15. 500,- Alt går på bud.! Jeg har ikke noe priser på noen ting. Vil du ha noe så gi meg et bud.! Små ting kan sendes men større ting må hentes eventuelt så kan jeg være behjelpelig med lokal frakt fra Follo da jeg har en stor bil. Kjøper betaler frakt selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 6, 2011 Du skal egentlig ha en utropspris for at tråden ikke blir stengt, men jeg prøver meg på et bud allikevel:p Byr deg 300,- for Continental-dekkene sett at mønsteret er bra og dekkene ikke er flere år gamle. Kan hente de selv i løpet av uka en gang, sett at du kan møte meg et eller annet sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 6, 2011 Du kan få de for 300 kroner men da må du komme å hente de. Jeg gidder ikke kjøre rundt for 300 kroner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 6, 2011 Det er greit. Tenkte mer på at du kunne ha de med deg, så kan jeg møte deg der du er for å plukke de opp. Send meg nummeret ditt på PM, så tar vi det derfra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 6, 2011 Passer setene rett inn i en golf 1 cab ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 6, 2011 Det tror jeg ikke. Er ikke noe ekspert på stolunderstell men alt kan vel modifiseres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 6, 2011 Det passer ikke rett over. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 6, 2011 Sikker på det? Corrado passer i Golf 2, og Golf 2 går i Golf 1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 6, 2011 Tenkte Golf 3 til Golf 2, og den veien passer det ikke:p Uansett, da passer forstolene, men baksetene krever nok litt lettere tilpasning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 12, 2011 Alt av dekk er borte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 13, 2011 Har du kompl. motorledningsnett ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 13, 2011 Dette har jeg lovet bort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 13, 2011 Hvordan er framstolene? Hullete og slitt? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 14, 2011 De er greie men brukt. mener det er et hull i førersete på sitteputen synes på bildet. Men en vask og rens så er de vel brukanes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 15, 2011 komplette bremser fremme? som ikke er rustet helt fra hverandre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 15, 2011 Rust. masse rust desverre. bilen har stått over et år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 13, 2012 eksisterer denne bilen enda? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 13, 2012 Hadde glemt denne jeg, hva skal du ha for framstolene? Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 15, 2012 jada. bilen eksisterer fremdeles. Masse deler fra denne og fra tidligere corrado "høgg" Frontstoler er ledige. Har 2 komplette intr vi du vil ha mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 15, 2012 Trenger to framstoler til å ha i en Golf 2 og kanskje noe mer også... Du har ikke mulighet en dag til å la meg glane, evt. handle litt? Bor jo bare et steinkast unna. Fabian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 16, 2012 hei på deg. Hva har du av ledningsnett?? Trenger også dørhåndtak vs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Januar 16, 2012 Trenger to framstoler til å ha i en Golf 2 og kanskje noe mer også... Du har ikke mulighet en dag til å la meg glane, evt. handle litt? Bor jo bare et steinkast unna. Fabian Bare å komme å titte det. Det er plan om "bilbyggeraften" på torsdag så da er vi der nede hele kvelden. hei på deg. Hva har du av ledningsnett?? Trenger også dørhåndtak vs. Har kun ledningsnett innvendig og til abs.. motorledningsnett har jeg ikke. Dørhåndtak som virker har jeg ikke desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 18, 2012 Den er god. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 4, 2012 Gammel tråd, men har du et panser? Bulker, riper ingen hindring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 5, 2012 Har panser. I relativt god behold. Har to å velge mellom. Svart eller blått. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...