#26 Skrevet Juli 5, 2012 Har panser. I relativt god behold. Har to å velge mellom. Svart eller blått. Spiller egentlig liten rolle hvilken farge det er, skal kun brukes for å lagre en delebil. Hvor mye skal du ha for det billigste? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 5, 2012 Kom med et ærlig bud. Det står bare å tar plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 7, 2012 Er rattet i denne bilen til salgs? Hvis det er, er det i skinn og helt og pent? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg har orginalt ratt i relativt god stand. Skal se om jeg får tatt noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Oktober 9, 2012 er intessert i baksete og eventuelt motor om du har komplett i go stand? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Oktober 9, 2012 Desverre. dette har jeg ikke lenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...